مصوبات هيات رئيسه فدراسيون فوتبال

به گزارش ورزش پنج و به نقل از سايت ورزش سه، نشست هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور علي کفاشيان، مهدي محمدنبي، سيدمحمدهادي آيت‌الهي، مهدي تاج، غلامرضا بهروان، فريدون اصفهانيان، حيدر بهاورند و اميرحسين حسيني امروز (شنبه) در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد. در ابتداي نشست دبير کل فدراسيون فوتبال دستور جلسه را اعلام کرد و پس از بحث و بررسي مصوبات زير به تصويب رسيد.

1- کليات آيين‌نامه کميته اخلاق به تصويب رسيد و مقرر شد که کميته حقوقي و تدوين مقرارت، نسبت به تدوين مقررات اجرايي اين کميته اقدامات آتي را به عمل آورد.

2- کليات سند توسعه فوتبال پيشنهاي از کميته مطالعات راهبردي به تصويب رسيد و مقررات اجرايي آن بايد از سوي کميته ذيربط تدوين شود.

3- دکتر مهدي قدمي، دکتر اکبر ايماني‌پور، دکتر حسين اکبري يزدي و دکتر محمود حبيبي به عنوان اعضاي کميته حقوق و تدوين مقررات تعيين و هوشنگ نصيرزاده به عنوان رئيس اين کميته منصوب شد.

4- تعرفه عضوگيري مطابق با سال 1392 تعيين شد و در سال آتي (1393) نيز اين تعرفه تغيير نخواهد کرد.

5- اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ضمن تشکر از سازمان ليگ برتر به دليل برگزاري منظم و همچنين برگزاري مراسم افتتاحيه در خور شان فوتبال ايران در جام حذفي کشور -رقابت‌هاي جام آزادسازي خرمشهر - از سازمان ليگ برتر خواستند با توجه به برنامه‌هاي فدراسيون در مسابقات ملي و بين‌المللي تقويم 94-93 را در جلسات آتي هيئت رئيسه ارائه کند.

6- پيشنهاد تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان تا سال 2018 مورد تاييد اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال قرار گرفت.

7- در خصوص سرمربي تيم ملي اميد نيز مقرر شد کميته فني و توسعه تصميم‌گيري کرده و پيشنهادات خود را به رئيس فدراسيون فوتبال ارائه کند.

8- کليات پيشنهاد برگزاري فستيوال‌هاي استاني و کشوري در رده‌هاي سني زير 10، 11 و 12 سال کشور که از سوي آکادمي ملي فوتبال ارائه شده بود، به تاييد رسيد و مقرر شد تا آکادمي ملي فوتبال جزئيات و منابع مالي مورد نياز اين طرح را به هيات رئيسه ارائه دهد.

9- ضمن تشکر از سازمان ليگ کشور در خصوص فعاليت‌هاي مستمري که در خصوص صدور مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها انجام داده است، مقرر شد هر 3 ماه يک بار گزارش روند کار را به دبيرکل فدراسيون فوتبال جهت انعکاس به هيئت رئيسه ارسال کنند.

10- پيشنهادات کميته بازاريابي نيز در جلسه هيئت رئيسه مطرح و مقرر شد تا در خصوص جذب حامي مالي تيم‌هاي ملي اقدامات لازم به عمل آيد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 21:42 | نویسنده : mohammadamin |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.